Bästa bloggen..... <33

Asså den här tjejen ä super fin asså hon ä grymt sööt.
När man läser hennes blogg så blir man glad...
Första gången jag läste hennes blogg så tänkte jah
Asså gud jag trodde inte att man kunna hitta en sån här sööt tjej....
Ohhh jah tycker att de ä grymt häftigt att en tjej som jag typ känner
är vän med henne de tycker jah ä as coolt!! <33 haha men allvarligt jah tycker de xD
Aa men här kommer en bild på henne jag menar asså jag har sminkat henne oh sånt så så här ser hon inte ut på riktigt men men xD




Haha visst blev hon snygg men här är den riktiga bilden





Visst ä hon grymt sööt jue!! <33 :)

aa kolla hennes bästa blogg här...   http://fillippapettersson.blogg.se  as grym blogg
så vah väntar ni på tryck dåe!! <33 :D 

Kommentarer
Postat av: fillippa

awwww, tack snälla fina underbara du !! <33



Detta går rakt in i hjärtat ! <33 Har suttit här o läst det flera gånger om om igen ! <33 Så k*kla fint av dig ! Att ta din tid o sätta dig o skriva detta fina om mig ! O lagt ner din tid på att göra den snygga bilden du har gjort !! ;) <333 tack underbara du ! <33



Kika in på min blogg senare ikväll, så ska du få en överaskning ! ;) <333



Tack för din underbara FINA ord ! <333



2011-01-04 @ 21:38:45
URL: http://fillippapettersson.blogg.se/
Postat av: Lova.

heej igen, å gud vad snällt att du kunde fixa !

har du nån mail/msn eller nått? så jag kan skicka bilden?

[email protected], den kan du adda om du vill ;)

2011-01-04 @ 23:15:49
URL: http://tthegirlintown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0